RAMAZAN BAYRAMI GÜRCİSTAN TİFLİS TURU 16/19 Temmuz 2015– Batum, Kutaisi, Haşuri, Gori, Tiflis, 3 Gece 4 Gün, Kimlikle Kesin Hareketli

Aşağıda Inceleyebilirsiniz

16 TEMMUZ PERŞEMBE (RAMAZAN BAYRAMI ARAFESİ) :

BATUM, BATUM BULVARI, ARDAGANİ GÖLÜ

Saat 18.00’da Trabzon’dan, saat 19.00’da RITUR ofisten hareket, saat 20.30’da Sarp sınır kapısından kimliklerimizle Gürcistan’a giriş, Sarp sınır kapısına 17 km. mesafedeki Batum şehir merkezine varış, ışıklar içinde Batum şehir turu, Ardagani gölünde muhteşem su-ışık ve ses gösterilerinin izlenmesi, Batumda akşam yemeği sonrası başkent Tiflis’e hareket

17 TEMMUZ CUMA (BAYRAMIN 1. GÜNÜ):

MTSKEHETA, TİFLİS, NARİKALA, RUSTAVELİ BULVARI, KVARİ NEHRİ, ARAGVİ NEHRİ, TİFLİS METROSU

Uygun molalarla gece yolculuğu ile sabah erken saatlerde Aragvi ve Kvari nehirlerinin birleştiği yerde kurulu Gürcistan’ın antik başkentlerinden Mtshketa şehrine varış, UNESCO dünya kültür mirası listesinde yer alan kale ve tarihi katedralin görülmesinin ardından Mtskehata şehrinde kahvaltı, kahvaltı sonrası başkent Tiflis’e yaklaşık 20 dakikalık bir yolculuk sonrası varış, şehrin kuruluşunun başladığı noktada Nari Kalesi, Gürcistan’ın Anası Heykeli, Barış Köprüsü, Sioni Katedrali, Kura nehri kıyısındaki yerleşim yerlerinin görülmesinin ardından 3*** standardı odalara sahip otelimize transfer, otele yerleşme, gece yolculuğunun yorgunluğunun atılması ve ışıklar içinde Tiflis gece turu için enerji toplanması amacıyla otelde 3 saatlik bir dinlenme.

Saat 16.00 sularında Rustaveli Bulvarına transfer, Tiyatro ve Opera binaları, Gürcistan perlemento binası ve 1956 yılında hizmete açılan Tiflis metrosu gezileri sonrası Narikale civarında yer alan Gürcü restoranlarda akşam yemeği, yemek sonrası TV kulesine yakınlarına transfer, funikulor (raylı teleferik) ile TV kulesine çıkış, bütün Tiflis şehrinin Kvari nehri vadisinin ışıklar içinde muhteşem görüntüsünün izlenmesi sonrası dünyanın en yüksek mabetlerinden biri olan Sameba kilisesine transfer, kilisenin gece aydınlatılmış halinin görülmesi sonrası geç saatlerde otelimize transfer ve konaklama

18 TEMMUZ CUMARTESİ (BAYRAMIN 2. GÜNÜ) :

SİONİ KATEDRALİ, SAMEBA KATEDRALİ, GÜRCİSTAN ULUSAL MÜZESİ, BARIŞ KÖPRÜSÜ, VERNİSAJ PAZARI,

Otelde geç kahvaltı sonrası Tiflis gezimize devam ediyoruz. Gürcistan Ulusal Müzesi gezimizin ardından her türlü sanat eserinin (resim, el sanatları, gümüş işleri vb) hediyelik eşyanın satıldığı Vernisaj pazarı gezisi sonrası şehrin en merkezi noktası olan Barış Köprüsü ve Sioni Katedrali bölgesinde serbest zaman, akşam saat 22.00’a kadar verdiğimiz serbest zamanın ardından grubun Barış Köprüsü yanından alınıp otele transferi, arzu eden konuklarımız için Gürcü gecesi eğlencesi, Gürcü müziği dinleyebilecekleri nezih mekanlara transfer ve sonradan otele transferlerinin gerçekleştirilmesi, otele varış 3*** otelimizde konaklama

19 TEMMUZ PAZAR (BAYRAMIN 3. GÜNÜ)

GORİ ŞEHRİ, STALİN MÜZESİ, HAŞURİ ŞEHRİ, KUTAİSİ ŞEHRİ, BAGRATİONİ KATEDRALİ,  SENAKİ VE POTİ ŞEHİRLERİ, KOBULETİ, BATUM,

Otelde alacağımız erken kahvaltı ile Türkiyeye hareket ediyoruz. Önce otobandan Sovyet lideri Gürcü asıllı Stalin’in doğduğu ev ve Stalin müzesinin görülmesi amacıyla Gürcistan’ın kalbi sayılan Gori şehrine varıyoruz. Gori şehrinde Stalin müzesi ve evi dışında tamamen yerli halka hitap eden otantik Gori pazarı gezimizi yapıyor, taze ve organik lezzetler satın alma şansına sahip oluyoruz. Gori şehrinden sonra Haşuri üzerinden Gürcistan’ın bir diğer eski başkenti Kutaisi şehrine hareket ediyoruz.

Yol üzerinde yüzlerce tezgahta satılan yerel üretim hediyelik çanak/çömlek ve ahşap ürünlerden alışveriş olanağı sonrası Kutaisi şehrine varış, Türk lokantasında öğle yemeği, yemek sonrası UNESCO Dünya Kültür Mirası listesinde yer alan tarihi Bagrationi Katedrali gezisi sonrasında Türkiye hareket ediyoruz. Önce Megrel halkının yoğun yaşadığı Senaki şehri üzerinden Karadeniz sahilindeki Gürcistan’ın en önemli liman şehirlerinden ilki olan Poti şehrine varıyoruz, kısa bir Poti şehir gezisinin ardından Kobuleti şehri üzerinden akşam saatlerinde Batum şehir merkezine varıyoruz.

Kısa bir Batum şehir molasının ardından saat 19.00 sularında Sarp sınır kapısına varıyoruz. Sarp sınır kapısından gümrük ve giriş işlemlerimizin tamamlanmasının ardından saat 22.00 sularında Rize’ye, saat 23.00 sularında ise Trabzon’a ulaşıyoruz. Başka bir RİTUR gezisinde buluşmak üzere sizleri uğurluyoruz…

BU TUR İLE İLGİLİ BİLMENİZ GEREKENLER
PAKET FİYATA DAHİL SERVİSLERİMİZ
PAKET FİYATIMIZ
(*) ile işaretlendirilmiş alanların doldurulması zorunludur.