RİTUR ŞİKAYET

Ritur turizmle yedi gece sekiz günlük Gürcistan ve Azerbeycan gezisi yaptık.Bizlere yaşattıkları tüm güzellikler için Köksal bey ve tüm ekibine çok teşekkür ediyoruz.Bir gezi bu kadarmı özenli olur.İran gezisi için hazırlanıyoruz .

ÇİĞDEM AĞAN – İSTANBUL

Beyefendi, Cumartesi ,5 Ekim ‘Kakheti özel gezisi ‘tarafıma bir emrivaki olmuştur. Cumartesi sabahı bu davetinizi öğrendiğimde hiç tereddüt etmeden, kısa da olsa sizi tanımış olmanın cesareti ile kabul ettim.  İyi ki kabul etmişim…… Birkaç heykel ,biriki Katedral ziyareti ile, şehir fotoğrafları çekerken, birden; bambaşka bir  ‘Pastoral  Kültür’  ile , köklü bir tarih  ve Hıristiyanitenin  pekiştirdiği, Doğu Gürcistan ile tanıştım. Günübirlik bu gezide Gastronomiyi takip ettim , peyniri , ekmeği , şarabı , Köy evlerinde denedim, ve sonuç müthiş……
Ankara’da. ‘Evde Şarap’ ve ‘Bağ ve Şarap’ guruplarıma anlatacağım. Ritur ile böyle bir ‘Kültür Şöleni’ için iletişim kurmalarını önereceğim.Ritur ile tekrar gezilere katılmak ümidi ile , başarılı çalışmalarınızın devamını dilerim .
Zeynep İmre Aytuna – ANKARA

İçerik: 18-27 ekim tarihleri arasında Ritur ile İran TURUNA KATILDIM.herşeyi ile dört dörtlük bir turdu herşey mükemmel düşünülmüş program dolu ve sürükleyici idi. rehberimiz RANA hanım ve kardeşi Siyamek bizi her türlü rahat ettirmek, gezdiğimiz yerler hakkında tam donanımlı bilgi vermek süretiyle güler yüz tatlı dil saygı mükemmel hizmet verdiler. kendilerine çok teşekkür ediyorum. ayrıca RİTUR gibi bir firma ile seyahat ettiğim için kendimi şanslı hissediyorum. bundan sonraki gezilerimde ilk tercihim RİTUR olacak

MAHVEC ARAT- ISTANBUL

Emeği geçen herkese Ranacığım sana ve Siyamek’e bize nazik ve ilgili davranan kaptanlarımıza bu turu düzenleyen Köksal beye teşekkür ediyorum çünkü İran bizlerin önyargıyla baktığı hakkınızda gerçek bilgilere sahip olmadığımız bir ülkeydi.Çok büyük bir kültüre sahip olduğunu biliyordum ama görmek hissetmek şahit olmak müziğiyle oradaki yaşamın içinde bütünleşmek insanı bambaşka diyarlara götürüyor.Duygularımı anlatmam zor.Geziden duygu dolu ve çok mutlu döndüm.Sanırım bir kez de kuzeyi görmek gerekir,dilerim kısmet olur.
Gezideki yol arkadaşlarım güzel yoldaşlığınız için de sizlere çok teşekkür ediyorum ,sayenizde eğlenceli bir gezi oldu.Yükselciğim buradan sana da bir kez daha teşekkür ediyorum ,hepimizin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun ❤

SUNDUS TUNGA – İSTANBUL

Köksal bey sizin acentayı biliyorsunuz mersinden katılar arkadaşlarım önermişti…sonra ortak arkadaşlarımız çıktı…aynı zamanda hemşeriyizde(Artvin yusufel)…turda aksayan bir şey olmadığı gibi bize RANA SİYAMEK ve KAPTANLARINIZ olağan üstü ilgi gösterdiler…biz katılımcılarda zamana uyarak ve birbirimize saygı göstererek TURUN daha güzel geçmesini sağladık…RİTUR ACENTASI na bir kez daha tşk.ler…meşhed…tebriz horasan 1 haftayı geçmesin…sevgiler

YÜKSEL TUNÇ ÇELEBİ – MERSİN

Sevgili yoldaşlar,
Köksal Bey’in önderliğinde unutulmaz bir gezi yaşadık. Gösterdiğiniz anlayış ve dayanışma için hepinize minnettarız. Sizleri çok sevdik. Yeni maceralarda buluşmak üzere selam , sevgi ve saygılarımızı sunarız.
REYHAN & MAHMUT  ARKAN – ANKARA

Koksal bey sağolun …sayenizde İran’ı biraz olsun tanıdık…tanıdıkça hayran kaldık..herkesin de bu onurlu duruşuyla saygıdeğer tarihte..matematikte..tıp alanında..felsefe ve tasavvufta çok önemli düşün adamları yetiştiren büyük ülkeyi tanımak Türklerin ayakizlerini takip etmek çok anlamlıydı…iyi ki bu geziye katıldık…izlenimlerimi paylaşabilirsiniz…çok da sevinirim..bu güzel gezi için emeğinize teşekkürler..Meşhed’i henüz anlatamadım..selamlar..

DR. SUZAN HANGÜL – ANKARA

18-24 mayis tarihleri arasinda İzmir den yola cikarak Ritur ile Gurcistan Svaneti treking turu gerceklestirdik..Riturun bizi Trabzondan karsilayip tekrar Trabzona birakana kadar gecen 7 gun icinde bukadar guzel ve profosyonel ekip ile bize guzel bir hizmet sunmuslardir…ozellikle Gurcistan da bize rehberlik yapan Sofi hanim inanilmaz guler yuzlu sicak kanli ve isini bukadar severek yapan bir insan olmasi turumuzu iki kat guzellestirmistir…her zorluga ragmen ve hicbir traking deneyimi olmamasina ragmen bizimle dag tepe demeden kar tipi demeden dolasmistir.Svaneti de tum otel ve sehir turlarinda birebir rehberlik yapmistir..7 gun boyunca gecirdigimiz guzel gunler icin Ritura cok tesekkur ediyoruz ve tabiki Sofiya hanima….baska bir gezide Ritur ailesiyle tekrar gorusmek uzere….hersey icin cok tesekkurler…

TUTKU SÜREN – İZMİR

Beşiktaş Türk anneleri ile batum Tiflis turuna katıldım rehberleriniz sofiya nana hanıma güler yüzlerinden gösterdikleri büyük anlayislardan dolayı Teşekkürler kaptanlarimiza gösterdikleri alaka ve ilgiden dolayı Teşekkürler

FİLİZ KAZAN – İSTANBUL

Keyifli bir Gürcistan turu yaptık, şahsınızda tüm emeği geçenlere, Sofia, Süleyman, Seyit ve şöför beye çok teşekkür eder, hayırlı işler, sevgi dolu günler dilerim. Bodrum dan bir isteğiniz olursa lütfen arayın, kartımı Süleyman’a verdim. İyi geceler, sağlık ve mutlulukla kalın…

CANAN KÜÇÜKEREN – BODRUM

BEN SAMSUNDAN,  GURCİSTAN AZERBEYCAN VE İRAN TURUNA KATILDIM COK MEMNUN OLDUM BUNDAN İYİSİ DAHA DUNYAYA GELMEDİ DOYA DOYA GEZDİK GEREKTİĞİ YERLERDE MOLA VERDİK BİR DEDİGİMİZ İKİLENMEDİ TUM KATILIMCILARA TAVSİYE EDERİM

DURSUN KONTBAY- SAMSUN

—————————————————————————————————————–

18 ekimde bu tura katıldım. Rehberi otelleri ve ekstrasiz programıyla mükemmel bir geziydi. Mutlaka görülmesi gereken bir ülke İran.

GÜL GÜRDAL – BURSA

Çok ama çok keyifli bir turdu herşey çok güzel planlanmıştı .Ritur’dan Mustafa beye ,rehberimiz Mişa beye ve kaptanımız Resul beye çoook teşekkür ederim.

SEÇİL ATILMIŞ – MERSİN

Beşiktaş Türk anneleri derneği ile batum tiflis turu yaptık rehberleriniz nana ve sofiya hanım kapta nlarimiz resul bey fahrettin beye gösterdikleri büyük alaka bütün kaprislerimize rağmen bize dayanan kadromuza sonsuz sevgi ve saygılar

FİLİZ KAZAN – MALATYA

BENCE SÜPER BİR TURİZM ŞİRKETİ NE DEDİYSE ODUR TEBRİKLER

ORHAN SUAT – LÜLEBURGAZ

.iki yil once riturla gittim…gercekten unutulmacak güzellikte idi…herkese öneririm….

SIDIKA UZTUĞ – İZMİR

Bizde Nisanda Gittik Rehberimiz Mişa Bey Cokgüzel Tuttu Ritur Ve Mişa Veya Teşekkürler Izmirden Katıldık Tura

FERAY ÖZDOĞAN – İZMİR

Yılbaşında değildi ama, aynı yerleri içeren bir geziye katılmıştık.Rehber Maya eşliğinde, unutulmaz bir geziydi.

ESİN ALTAY – İZMİR

Ben ritur la 3 yıl önce yılbaşı turuna gitmiş tim unutamayacağım güzel bir tur teşekkürlet ritur

MUTTALİP ÖZKAN – KONYA

Biz bu turu RİTUR geçen sene gerçekleştirdik rotayı yani Gürcistan çok sevdik doğasıve bozulmamış dokusu bizi büyüledi .gitmeyi düşünenlere tavsiye eder geç kalmayın derim.